Pagina's

zaterdag 5 april 2014

Boot uit het water.....voor negen maanden.

Boot uit het water.

Na 2 jaar in het water mag de boot er nu uit, deels om schoon te maken en voorzien van nieuwe antifouling.
Ook zit er speling op het roer wat moet worden verholpen.
Maak een afspraak bij de TTSA  en hier kan hij uit het water en negen maanden op de wal voor een leuk prijsje.
Op maandag morgen vaar ik er naar toe zodat hij dinsdag morgen uit het water kan.
Lig mooi aan een steiger met water zodat ik de boot goed schoon kan maken.
Met wifi en een bar vlak naast de boot is het hier goed vertoeven.
Maar dinsdag morgen vlak voor ik uit het water gehaald zou worden krijg ik de mededeling dat de boot toch te zwaar is voor de lift en ze het niet aan durven om mij er uit te halen.
Binnen 10 minuten zit ik op het kantoor van Powerboot en weet daar ze zover te krijgen dat ze me op woensdag morgen gaan liften om 10 uur.
Dus vroeg in de morgen terug varen naar Chaguaramas ongeveer 3 mijl.



In de lift....

Na 2 jaar weer uit het water...

Aangroei van de laatste weken.

Opweg ......

Plaats voor de komende maanden....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten